AYURVEDAHOIDOT (AJARA-HOIDOT)

Ayurvedan juuret ovat muinaisessa Intiassa ja se on maailman vanhin luonnonmukainen terveydenhoitojärjestelmä. Pääpaino Ayurvedassa on sairauksien ennaltaehkäisemisessä ja tasapainon löytämisessä luonnon rytmejä noudattamalla. Kehon kyvyssä parantaa itse itsensä tärkeintä on kehon,mielen ja tunteiden sopusointu.Kun opimme tuntemaan oman yksilöllisen kehotyyppimme (dosha) ja eri tekijöiden vaikutukset siihen, pystymme ennaltaehkäisemään epätasapainotilojen ja sairauksien syntymisen.

Ajara-hoidot lievittävät lihasjännityksiä ja kipuja, tehostaa lymfa- ja verenkiertoa sekä  hermoston toimintaa, rentouttaa ja vähentää stressiä, auttaa unettomuuteen, ravitsee ihoa, ehkäisee iskiasta, auttaa kuulon ja näön ylläpitämisessä, säilyttää terveyden ja auttaa kehon toimintojen ylläpidossa. Ayurvedinen hieronta stimuloi  myös marma-energiapisteitä. Sen avulla solut ja elimet saavat enemmän elinvoimaa lisääviä elementtejä. Ayurvedinen hieronta lisää sekä fyysistä että psyykkistä hyvinvointia, se virittää kehoa ja mieltä; lihaksia, hermostoa, elimiä, hengitystä, puhdistaa verta ja lisää kuonanpoistoa.

AJARA-HINNASTO

Ajara-Intialainen jalkahieronta 60min. 60€

Ajara-Intialainen jalka-ja käsihieronta 90min 70€

Molemmat hoidot muodostuu erilaisista hankaus-, sively- ja painelutekniikoista, joilla stimuloidaan lymfa- ja verenkiertoa ja saadaan energia liikkeelle. Hoidoissa käsitellään myös marmapisteitä. Hoidoissa käytän pronssista Kasamaljaa, joka mm. rauhoittaa ja helpottaa myrkkyjen poistumista kehosta. Käytän myös Seesamöljyä mikä on yleisimmin käytetty öljy, joka tasapainottaa kaikkia doshia.

Katso koko hinnasto TÄSTÄ

VARAA AIKA

HYVINVOINTIPALVELUT FYSIOBACK • KALTEENPOLKU 3, 00770 HELSINKI (JAKOMÄKI) • PUH. 045 1071 119 • INFO@FYSIOBACK.FI

SAAPUMINEN BUSSILLA