HYVÄ TIETÄÄ

Hoitoon tuloa ei tarvitse jännittää. Jokainen on tervetullut valitsemaansa hoitoon omana itsenään. Ensimmäisellä käyntikerralla täytetään asikaskortti jossa kysytään mm. yhteystietoja, lääkityksiä, sairauksia ja vanhoja vammoja. Kaikki tiedot ovat salassapidettäviä eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille ilman asiakkaan lupaa.

Hoitojen aikana vain hoidettava alue on paljaana joten alusvaatteita ei tarvitse hoidon ajaksi riisua.

Kipukynnys on erilainen jokaisella. Jos jokin hoito-ote tuottaa kipua tai tuntuu epämielyttävältä, niin ethän epäröi kertoa siitä. Vain yhdessä kommunikoimalla saavutamme parhaan hyödyn hoidossa.

KONTRAINDIKAATIOT

eli vasta-aiheet,  jolloin hierontaa ei suoriteta ollenkaan

Antibioottikuuri (sen loputtua tulee varmistua, että se on myös tehonnut)

Bakteerien, virusten tai sienten aiheuttamat infektiot

Hemofilia (verenvuotosairaus)

Kuume

Krapulaisena tai päihteiden alaisena

Hoitamaton syöpä ja tutkimattomat kasvaimet

Tarttuvat iho- ja muut taudit

Ihotunnon menetys tai merkittävä alenema

Keskushermostoperäinen halvaus

Mikäli olet epävarma hieronnan sopivuudesta sinulle, niin keskustele asiasta lääkärin kanssa ja pyydä tarvittaessa hierontaan kirjallinen lupa.

Huomioithan myös, että täydentävistä hoidoista voi saada avun tai helpotuksen vaivaan vaikka hieronta  ei olisikaan mahdollista.

PERUUTUS

Esteen sattuessa muistathan peruuttaa varaamasi ajan ajanvarausjärjestelmän kautta hyvissä ajoin, kuitenkin viimeistään 24h ennen varattua hoitoaikaa. Peruuttamattomasta ajasta veloitan hinnaston mukaisen maksun.

VARAA AIKA

HYVINVOINTIPALVELUT FYSIOBACK • KALTEENPOLKU 3, 00770 HELSINKI (JAKOMÄKI) • PUH. 045 1071 119 • INFO@FYSIOBACK.FI

SAAPUMINEN BUSSILLA

LINJAN 77 PÄÄTEPYSÄKKI (RAUTATIENTORILTA)